känslomässig bergodalbana...

Sommaren är påväg till umeå. Träd o buskar börjar få gröna små blad o gräset är grönt. Solen skiner och värmer. Folket i stan börjar tina upp, komma ut o minska på antalet klädesplagg. På varenda bänk i solen sitter någon med ansiktet riktat mot den blå himlen o bara njuter. Det är så underbart. Trots att det är några snöhögar kvar så börjar man tro att sommaren även kommer komma till umeå.





Har haft en vecka av känslomässig bergodalbana. Ena stunden ganska uppåt o glad, o nästa frossat choklad framför tv:n o tyckt synd om mej själv. Hade en riktigt usen onsdag. Kan dock behöva sådanna dagat ibland. Bara gråta o gråta... Va ganska länge sen sen sist, så efteråt kändes de rätt ok. Hoppas på en bättre vecka, den börjar bra iaf...=)

Helgen va lugn. I torsdags o fredags var det idrottsmedicinskt vårmöte här i Umeå. Alla höjdare i Sverige va här, överläkare o alla andra viktiga snubbar, även några från Danmark o en från Staterna. Massa intressanta föreläsningar. Det var kul o mkt lärorikt. Var dock helt förstörd på fredagen, blev en lugn Frida kväll i soffan. =)


Lördagen blev de lite fix på stan innan jag skulle träffa Patrik för en fika. Jätte trevligt, massa skvaller, skolsnack o framtidsplaner. Hem för att äta, byta om o till IKSU där ja Mary satt o fixa lite med uppsatsen. Riktigt evighetsgöra, men men, inte lång tid kvar tills det ska va klart.. Så det är bara att bita ihop o skriva.

Sen blev de squashmatch (som jag förlora), mat o slapp framför tv:n.


Igår satt vi igen med uppsatsen innan de va dax för brännboll med klassen i det underbara vädret. Så kul!!! Har blivit lite av de de senaste veckorna. Hur kul som helst. O jag träffar bollen nästan varje gång, vilket inte gör saken sämre...=P


 

Bilder från i torsdags, brännboll men klassen .. Kolla in min träff...=P


Idag har jag o Mary har bestämt oss för att träffas för uppsats skrivande kl 14. Så idag har jag sovit ut, ätit en lång god frukost, suttit på balkongen i solen med en kaffe o läst bok. Hur skönt som helst!!!


Nu ska jag börja göra mej i ordning för skolan...=/


Inte långt kvar nu... Några få veckor...=S

Läskigt...



Kommentarer
Postat av: Nea

& SNART ÄR DU HEMMA! :D

2009-05-19 @ 10:10:18
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0