vildvittror o barna i bullerbyn...

Blev bara träning 3 dagar denna vecka...=/ Hade sagt minst 4. Kom upp till Ume måndag morgon, satt på skolan o hemma hela dagen/kvällen o pluggade. I tisdags så blev de iaf en sväng förbi IKSU, rygg/axlar/bröst + lite löpning efteråt, kändes bra o gick kanon. I onsdags blev de cross 20 min o löpning 20 min, halsen inte helt 100, men kändes ok. Blev även in- o utsida lår oxå. Torsdags blev de lite löpning annan jag mötte ida i squashmatch...=) Va tok länge sen jag spela squash men de gick bra. Ida e dock jätte bra på att serva, vilket inte jag är men fick igång en bra match, fast jag förlora...  Skulle blivit ett styrkepass idag. Men spela brännboll på förmiddagen o satt o plugga med Mary på IKSU ett par timmar på eftermiddagen. Efter det var jag helt slut, pallade inte alls att träna, så det blev hem o bänka sig i soffan, framför tv:n, med en kaffe i handen...=)

I fredags fyllde världens finaste lilla tjej hela 2 år. Gått så sjukt fort. Kommer ihåg när jag fick mms av Sia, med en bild på lille fjanten, där det stod att det blev en liten tös. Jag missade hennes 1-års dag så de kändes jätte tråkigt att missa 2-års dagen också. Men kunde inte åka hem, hade ju våran utsparkssittning samma dag. Av mej, Nea, Tampe, Viktor o Nattis fick hon en studsmatta o kläder. Ringde iaf o sjöng för henne...=)





Finns inget finare än du mitt hjärta!! Älskar dej mest!!!!! ♥



Som sagt var det utsparkssittning som 2:orna fixade för oss 3:or i fredags. Kändes lite olustigt. Känns som insparkssittningen, då vi blev guldnollor, inte va alltförlänge sen. Men det va 6 (!) terminer sen, helt sjukt. Temat denna sittning var Astrid Lindgren. Jag o Mary va skit snygga som vildvittror från Ronja Rövardotter, haha. Skit kul...=)Det var många snygga tolkningar, men bäst va ju grabbarna från nästet, Fredrik, Mange o Danne = Sörgården, Mellangården o Norrgården. Haha, såå bra. Det va den sista sittningen. Känns jätte konstigt. Blit lite känslosam när jag tänker på de. =(

Förhoppnignsvis kommer vi ha nån sorts fest tillsammans alla i klassen innan vi sprids med vinden...=S

De e bara 28 dagar kvar innan jag flyttar hem till Ua igen. 28 fjuttiga dagar, inte ens 1 månad... Fattar inget, helt sjukt...!!!



Nu ska jag strax hoppa i säng. E helt slut, sov inte många timmar varken i fredagsnatt o igår natt, så behöver verkligen min skönhetssömn inatt. Annars kommer det inte bli roligt för Mary imorn i skolan, bitchen i Frida vaknar till liv om hon inte får sussa mina 8-9 timmar...=P

So long...!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0