snabb uppdatering...

Hinner inte skriva så mkt nu, har och är mycket hela tiden. Men här kommer en liten snabb uppdatering från de senaste dagarna...!!!
Helgen vart mkt lung o skön... Plugg, träning, sola, umgås, fixa hemma o bara tog de lugnt. Mkt skön helg =)
I måndags började livsmedelsmikrobiologin. Inte allt för upphetsande men måste ha denna 3,5 hp kursen för att ha hela Kost A kursen, så jag kan gå Kost B, för till slut Idrottsnutrition som är C-kursen. De är tre lektioner kvar o en tenta...
Idag lämnade vi iaf in C-uppsatsen...=) Känns jätte skönt o jag tror den blev bra dessutom....=)
Så nu ska jag läsa den gruppens arbete som vi ska opponera på sen fixa med vår redovisning. Båda ska göras på tisdag.
Men först är det helg....=D o brännbollsyran...=) det ska bli tok fint väder. Mamma o pappa kommer upp o vi ska städa ur o packa ihop min lägenhet, o sova på hotell =D
Ska bli jätte mysigt. Jag försöker fixa så mkt som möjligt här nu så vi kan göra de lite snabbt i helgen o hinner umgås lite innan de far hem igen...=/

Nu måste jag städa lite till innan de blir sussa, tok trött....=S

men ha det bra...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0