gotta be somebody...

Denna låt, denna text beskriver o säger allt jag känner just nu...
Jag lyssnar på den om o om igen... Gråter... Känner hur mitt hjärta brister... Känner hur det ekar inombords... Känner hur tomt det är, hur tom jag är...
Vill bara lägga mig ned o sova, vakna o märka hur allt bara var en hemsk o elak mardröm...
Märka att allt är bra, som de ska vara.. Jag lycklig, du lycklig, vi lyckliga... Tillsammans...
 
Sometimes love just aint enougt...





 there's gotta be somebody for me out there...




Kommentarer
Postat av: Anna

Hur är det fatt eg.? Är det inte bra mellan dig o Andreas? Kramar

2009-03-01 @ 20:50:52
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0