sömn...=)

1 vecka kvar till tentan o ångesten börjar komma smygande...
För varje stund man inte pluggar känner man lite dåligt samvete...
Har klarat alla tentor hittills men denna, den sista riktiga tenta, känns det nästan som att jag vill (nej inte vill men spelar ingen roll) kugga... Har varit så mycket stress varje vecka, nya teman, nya artiklar, läsa, läsa, läsa... Känns som att man bara tryckt in de i huvudet för stunden, för att kunna översätta o få ner det på pappret, inte som att man har lärt sig så mycket som man hade hoppats. O nu inför tentan blir de nästan samma sak...
Så skulle jag inte klara den så får jag ju plugga en gång till till den o då kanske det fastna bra...=)
Men ska ju såklart försöka klara den...=D

Nyss hemkommen från IKSU där jag först varit på föreläsning om återhämtning o sömn, sen masserade jag IKSU´s damer... Trevlig kväll men jobbigt att snora o nysas hela tiden...=(

Imorn blir det stan med marie innan vi ska luncha med tena på universum (på skolan), sen till IKSU o gå igenom instuderingsfrågorna med några i klassen... Sen e de HELG!!!!
=D
O på lördag kommer vreta, o lillebror, o ska spela 3:e kvartsfinalen mot dalen. Storvreta leder med 2-0 i matcher, hoppas de tar tredje raka nu..!! Jag e så klart på plats, men inte som massör denna gång...=(, utan som åskådare...=) Då kan jag heja o gorma hur mycket jag vill!!! HEJA VRETA, HEJA LILLEBROR!!!
Men de får ju inte stanna efter matchen utan åker hem,,=( skulle varit kul om Viktor stanna o lekte lite me mej här uppe i umeå...=) men men!!!




Blir lite, bara lite, plugg till innan jag ska slå mej ned framför tv:n o kika en liten stund innan jag ska sussa... O nu efter veckans tema, "sömn o idrott" samt kvällens föreläsning så har man förstått vikten av att sova, så nu kan jag göra min favourit syssla med gott samvete...=P

natti natti, o kom ihåg!!! SÖMN ÄR TOK VIKTIGT FÖR ATT VI SKA ORKA/KUNNA LEVA...!!!
Sov minst 6 h per natt men gärna 8...=P
Sleep on...=)




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag behöver minst 8 timmars sömn per natt. Så nu säger jag god natt =) Kram

2009-03-19 @ 22:08:16
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Ikon

Meh! Lätt att sova när man har en bebis som vill äta varannan timme och vaknar och vill leka klockan 05 på morgonen. Jag dör av sömnbrist. Jag är sjukt sömnberoende. Jag blir knäpp och glömmer matvarorna på bandet när jag handlat. Jag kan inte räkna ut 130 + 80. Jag är helt slö i skallen.

2009-03-24 @ 21:29:57
URL: http://ikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0