förkylning som heter duga...=(

Jävla förkylning. Sitter i sen över 3 veckor.
Så jävla tråkigt, har inte kunnat träna på hela den tiden =(
Har inte varit någon liten fjant förkylning heller, utan känner mig helt sliten i kroppen o helt snor fylld i hjärnan... Så tråkigt Känns som man pluffsar till sig ordentligt, tappar allt som har med styrka o kondition att göra. Får börja om från noll igen. Hatar det...=(
Nu ska jag vila någon/några dagar till sen ska jag börja igen. Försiktigt denna gång också, inte som jag brukar, all or nothing. Hmm, det brukar ju inte vara den bästa metoden men har så svårt att mjäka, utan slänger i 5:ans växel direkt...

Nu ska jag gå igenom arbetet lite innan de e dax för sussa... Som sagt, är helt slut som artist...

ZZZzzz...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0