äntligen gotland!!!

Imorgon åker vi ÄNTLIGEN till Gotland. Var alltför längesen jag var där, i oktober. Var där med A, vilket jag har varit de två senaste gångerna. Känns konstigt att åka dit utan honom. Det var fantastiskt underbart... Men väl lika bra att jag vänjer mig med att han inte tillhör mig och mitt mera. Det ska iallafall bli så härligt att komma dit igen. Mitt paradis!!! Vi ska dit över midsommar, hela familjen, pappa & mamma, Sia, Martin & Thean, Nea & Tampe, Viktor & Nattis, och jag... Theans tredje midsommar i stugan och på Gotland. O nu när hon är stora tjejen kan hon vara med och dansa kring midsomma stången, sötnosen, och "små grodorna" kan hon ju både sjunga och dansa...=)

Ska bli kul att träffa mormor och släkten också, men att bara komma dit känns så skönt!!!


Har jobbat rätt mycket i receptionen på SATS på senaste tiden. Har varit roligt och lärorikt men tiderna är ju inte de ultimata, antingen 06.00-15.30 eller 15.00-22.30. Men det är ett jobb, erfarenhet och pengar vilket man ska vara glad för. Kommer bli lite spinning också, det första passet på SATS är nästa fredag, 06.45... =S  Men de ska bli kul att köra igång. =)   Vet inte riktigt när jag börjar på Kraftkällan men de ska bli tok kul!!!! Var dock ett tag sen jag körde men tror jag kommer komma in i de rätt snabbt o de e ju trots allt så jäkla kul...=D


Igår var jag i Stockholm. Skulle till Bosön för att träffa dem och prata lite om vad som kommer hända i höst under min praktik. Jag skulle vara där kl 10.00 så jag gick upp 06.20 för att åka upptåget 08.33, tåget till Stockholm kl 08.00, t-bana till Rudboda 08.43. Allt gick snabbt och smidigt och jag trodde jag skulle bli i god tid. Men sommartidtabell på bussarna hade börjat men de hade inte satt upp nya tabellerna så jag satt o vänta på en buss som inte gick sommartid. =/. Så jag fick ta en buss ,09.48, som inte går hela vägen fram utan man får gå 10 min. Hörde av mig till dem om att jag skulle bli sen och kom inspringande 10 över 10. Men mötet gick jätte bra och jag ser verkligen fram emot hösten, känns kanon!!!! Efter de åkte jag tillbaka till centralen och mötte upp Nea för en tripp i storstan... Käkade lunch, snacka skit o drev runt i affärer. Mötte upp Cristin och hon gick med oss. Var en mysig dag men blev inte mycket shopping. Tack Nea för en underbar dag!!!


Idag är jag i alla fall ledig. Känns skönt, ska fixa ordning här hemma, fixa med träningsplaneringen och gå ut o gå med mamma. Och solen lyser för första gången på flera dagar, även om de inte är varmt så är det iaf skönt att de slutat regnat!!! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0