jag älskar det!!!

Är i paradiset!! Finns ingen vackrare plats på hela jorden. Vill stanna här länge....

Idag har vi farit omkring i Visby, handlat mat, alkohol o så va jag tvungen att köpa en super fin klänning som ja har tittat på sååå länge, som äntligen va på rea...=P ... Den e sååå hilma fin!!! Vädret var sådär men de gjorde inte så mycket... När vi kom hem blev de lite mat o sen promenad.. Vädret blev bättre o solen letade sig fram. Jag, Sia o Thean gick ner på standen där jag o Sia njöt av världens finaste utsikt.. Havet o solen som speglar sig i det. Kovik och karlsöarna i horisonten. Vågorna som böljar in mot land. O älsklings Thea som sprang fram o tillbaka i vattnet med gummistövlar o kläder, sen tyckte hon att hon blev lite blöt... =) Sötnosen!!!

Nu sitter jag i stugan, mamma o pappa e hos grannarna o Sia nattar Thean. Härifrån ser jag solen som fortfarande är uppe men stax kommer gå snart ner "i havet". Jag älskar denna plats. Förutom hemma är detta det enda ställe som jag verkligen trivs på o känner mej lugn o trygg, jag känner mej hemma. Det är så vackert. Man kan knappt tro att det är Sverige. Jag bara älskar mitt Gotland!!!

















Jag älskar det!!!






Kommentarer
Postat av: Bella

Jag citerar;

"en gul sak man har i ansiktet"

"ah ah, jag vet! KINES!!"

2009-06-29 @ 16:42:39
URL: http://belloh.blogg.se/
Postat av: nea

kom hem så får du veta ^^

2009-07-06 @ 21:54:24
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0