Kandidatexamen i idrottsmedicin och coaching!!!

Man känner sig så skyldig när man drömmer en sex dröm om en kompis, vilket jag gjorde inatt...
=S
Kommer bli så jobbigt att träffa honom, det känns som
att han kommer veta att jag drömde om honom- Men han
e ju snygg så de kanske inte e så konstigt att jag gjorde
de...=P
A ja, nu ska jag i allafall göra mig iordning för kvällens
galej. Vi ska ha trerätters middag här i Storvreta för att fira
min första examen... "Kandidatexamen i Idrottsmedicin och
coaching"... =D Duktig Frida!!!
Sia, Thean, Martin (kanske), Nea, Tampe, Viktor, mamma
o pappa...=D. De jag gillar allra mest!!!!
Sen blir de utgång på det, ska bli jätte roligt!!!
Jag vill vara så fin ikväll, o har köpt en ny lila klänning som
jag nog ska ha på mig...=) Alltid lika kul!!!

So long!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0