Snygga brudar...=)

Tänk om man skulle vara lika snygg som Brittan...=/
Då skulle jag vara glad...!!!
Men man gjorde ju så gott man kunde för att se lite snygg ut... Kom hem till Ikon vid 15.45 tiden. Snacka lite med Nora, sååå söt!!! Sminka oss, fixa håret, hjälpte Ikon välja kläder, drack en cider o snacka massa skit. Ikon e så underbar, ska bli kul att hänga lite oftare i Sthlm så jag kan träffa henne, o festa med henne, lite oftare...=)
När vi piffat klart oss drog vi vidre till hennes kompis Cissi som bor på Odenplan. Käkade middag som hon lagat, mumma, de drack lite vin, men jag kände att jag inte kunde göra de. (Skulle ha 2 spinningpass på tisdagen o tänkte åka hem efter konserten). Begav oss efter lite party vidare till Globen, Ikon köpte en tok fin Brittan tröja (ville oxå, men hade inga pengar...=(   ) Satte oss till rätta o väntade att det skulle börja-...=S
Vi satt lite för högt upp, trots att vi betalade 900 för biljetterna, o de va lite för lite fokus på Brittan, mycket annat runt omkring henne, men Brittan e ju Brittan... Man kan ju inte annat än att älska henne,..!!!
Här e lite bilder från den underbara kvällen...!!! (Snodda från Cissi.)



Hemma hos Cissi innan konserten.


Jag o Ikon posar...=)


Close up!!!


De satt o drack ur rosé flaskan som två lodisar på tunnelbanan...=)


Looking good...=P


CIssi o jag e glada utanför globen, nära nu...=S


Brittans scen...=)


Tack för en toppen kväll brudar, den 5:e sept är de dax på riktigt...!! Då blir de åka av de...=P
Puss på er!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0