lång ledig..=)

Fredag =)

Har jobbat endel denna vecka, eller de senaste veckorna, o när jag har varit ledig så har ja fart omkring o träffat folk, tränat med grabbarna, osv. Har dock hunnit med att titta på hela två filmer denna vecka...=) Det var sååå länge sen jag kunde göra det. Den lediga tid jag har sitter jag o fixar med grabbarnas träningsschema eller tränar dem, spinningen, o en massa annat... Har inte haft mycket ledig tid på senaste..=/ Idag har jag varit vaken sen 04.30 (!), jobbade 6-15.15. Under de första 3,5 timmarna, då jag jobbade själv, kom det totalt 20 tappra själar som skulle träna, såååå, tråkigt... Sprang hem till Sia o Thea en snabbis o myste lite me min favvo tjej (♥), tillbaka till SATS för ett 30 min spinningpass... Gick bra, va skit kul, men börjar få ont i halsen...=/ Kände att de va på väg, så bytte bort mitt 75 minuters på söndag, lika bra kände ja. Hann med lite mage också, va tok skönt. Tog tåget hem, 12,5 h efter jag tog tåget in... Nu har jag inte något pass förrän på tisdag..=) Eller då har jag två, men skönt att få vila halsen och benen men framför allt rumpan...=S... Jobbar inte i repan förrän torsdag morgon!!! Ska bli jätte skönt o nu e de bara att hålla tummarna för att vädret kommer va lite bättre dock...=/

O på måndag så ska jag in till huvudstaden o kika på BRITNEY SPEARS!!! Ska bli sååå jävla kul!!! Längtar!!!




Nu ska jag luta mej tillbaka i soffan o slappa....=P


See u...!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0