spinning för fulla muggar...

315 minuter = 5 timmar o 10 minuter = 6 st spinningpass på lika många dagar...=S

Börjar bli lite sliten i benen o har sjukt ont i skinkorna... O halsen e inte helt hundra. Men jag ska inte klaga. Jag tycker det är skit kul!!! Hur trött eller omotiverad jag än är innan passet så kan jag inte låta bli att bli tok laddad o köra på när jag ser deltagarna ta i o svettet sprutar på dem...=P Då blir man peppad...=) Jag bestämmer ju musiken så de e ju alltid bra musik tycker jag..=P o så får jag betalt... Få betalt för att träna, i like alot!!!


Nästa vecka öppnar jag måndag och fredag, tisdag, onsdag, lördag och söndag stänger jag. Den enda dagen jag är ledig, torsdag, så har jag ett pass. Så de blir en fullspäckad vecka...Sen en typ lika späckad vecka efter det men sen, tisdagen 4/8 el onsdagen 5/8, så blir de Gotland med Sia o Thean. =) Mamma o pappa kommer vara där också. Det ska bli underbart att komma dit. Kommer vara där till den 16:e... Helt underbart!!! Behöver verkligen komma bort, komma till mitt paradis, längtar mest!!!


Har haft en underbar helg. I fredags var det underbart väder. Martin o Thean kom ut o busade lite. Blev lite sola o bad. Men sen in till kraftkällan för ett 45 min pass. Gick bra men var inte alltför sugen att åka in o cykla inomhus när det var så fint väder, men men... va kul när ja väl va där... Hem igen o fixade mig i ordning. Mamma o pappa skulle gå på semester så jag, Nea o Viktor skulle ut o käka med dem på Åkanten. Vädret var underbart, mycket folk, tok god mat, fantastisk efterrätt, bra servitör, mysigt sällskap o pappa betalade. Fanns inte mycket att klaga på...=) Skulle vart gott med ett (el 2) glas vin. Men ja skulle köra så blev bara vatten för min del. Jag, mamma, pappa o Nea hyrde film, Twilight, jätte bra o en perfekt avslutning på en underbar dag. Lördag morgon öppnade jag på sats o jobbade till 14.15. Åkte förbi studenternas där Sia, Martin, Thean o Pelle spela minigolf. Men vart inte långranding utan åkte hem o slappa i soffan framför tennisen. Sen kom Sia o de ut o vi åt tok god mat o efterrätt. Sen blev de slapp framför tv:n. Idag har jag inte gjort allt för mkt, ska snart in till sats på spinning... Johan ska med...=) Han har inte tränat på bra länge. Haha, ska bli så kul att se honom på 75 minuters spinning...=P, hoppas han kommer överleva...;)

See u....



Kommentarer
Postat av: Johan

Jag överlevde men grymt jobbigt men kul;)Kjam tjejen!!

2009-07-20 @ 06:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0