smakprov...=P

Ja, då sitter man här i repan på SATS igen... Försöker fördriva tiden med att kika fejan (känns som ja bor där...), kika mail, läsa alla möjliga bloggar, blogga själv, o fixa o dona lite här (finns dock inte mkt att fixa o dona med..). Sen vi öppnade för ca: 4 timmar sen har det kommit 42 personer, hmmm. Fast jag började 14.30 idag o stänger 19.30, så de e ju inte jätte lång tid, men har man inget att göra så känns det som att tiden kryper fram...=(

I morse så var iaf solen framme ett litet tag. Jag hann t.o.m ligga ute i solen o läsa en timme ungefär, helt underbart!! När jag låg där så ringde Mary!! Va jätte länge sen vi pratade...=( Känns så konstigt när man umgåtts o träffat en person nästan varje dag i flera månader o sen knappt prata med den. O någon som jag tycker så mycket om o trivs med som Marie, så e det jätte tråkigt...=( Hon bor för tillfället hemma hos Ida i Kalmar o jobbar med att ta hand om en CP-skadad flicka. Sen om några veckor så flyttar hon till Malmö för praktik. Inte alls kul att bo så långt ifrån varandra, men vi bestämde att vi ska kolla våra scheman o planera in så vi kan ses...=) Miss u my darling!!!


Har fått en bild från han som tog bilderna på oss (som jag skrev om igår). Hehe, inte allt för bra bild, så hoppas han använder nån av de andra han tog..=) Men här e den iaf.. Ett litet smakprov..=)



 


Nu ska jag läsa lite i boken som jag började med igår, Smuts, av Katarina Wennstam...


Ha det bra mina vänner!!!




Kommentarer
Postat av: Ikon

Åh den har jag läst. Sjukt bra. Puss

2009-07-28 @ 21:27:33
URL: http://ikon.blogg.se/
Postat av: sia

joooo... du ser ju ut som ett riktigt proffs ju!!! <3

2009-08-04 @ 17:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0