miss my brother and sisters...=(

Så tomt, så tråkigt....=(

Alla mina syskon är bortresta. Sia är med Thean o Martins familj i Spanien (eller panien som Thea säger...), Nea och Viktor är på Gotland. Jätte tråkigt är det. De är dem jag tillbringar mest (och helst) tid med. Varför måste alla vara borta samtidigt, tycker jag är taskig timing. =( Saknar dem!!



" skynda er hem igen!!!"



I måndags käkade jag lunch med Nea o Carro, efter de strosa de vidare på stan o en annan sprang till jobbet. Denna dag var det bra drag på jobbet (många som kommit tillbaka efter semestern o har lite ångest att träna bort)  vilket var kul. Dock lite typiskt när jag hade bjudit in Nea att komma o dricka kaffe med mej, jag trodde det skulle va lika dött som de varit de senaste veckorna. Men vi hann sitta ned en stund, dricka kaffe o smaska på jordgubbarna hon hade med sig, jätte trevligt va det. På tisdagen var jag ledig så efter att vi hade sovit ut o Nea yrat klart o packat inför Gotlands trippen så drog vi, o Nattis, till Gränby centrum för att bränna lite pengar...=) Kanske inte den smartaste trion att shoppa tillsammans, hmmm, alla kan bränna pengar..=P För mej blev de iaf en almanacka, hudkräm o en klänning som jag har suktat efter ett tag. Så klart va de Paris Kate and I, från MQ, älskar nästan alla kläder i det märket, iaf linnena o klänningarna, de e helt underbara o sitter sååå fint...=) Men man blir hungrig av att shoppa så de blev även en lunch på Barista. Va en jätte mysig eftermiddag..=) tack!!!

På kvällen skulle jag ha ett pass på SATS o jag tvinga med mamma. Det var mycket folk så de va jätte kul, o hon va jätte duktig...=) Efter de så gick vi på core, mysigt att träna med mamsen, undrar dock hur hon känner sig i kroppen idag, först plockat blåbär, röda- o svarta vibär o krusbär hela förmiddagen o sen en hård träning på de, stackars mor min...=)


Nu ska väl jag försöka göra nån nytta här på jobbet. Öppnade i morse, kl 6, öppnar imorn, 6.30, stänger på fredag, 20.30 o på lördag 18.30, ledig på söndag (troligtvis även bakis...) o har ett pass på måndag. Sen är jag äntligen ledig, 3 veckor!!! Ska bli så skönt, tycker jag förtjänar lite ledighet nu. Kommer dock vara när alla andra jobbar så kommer väl bli sjukt uttråkad o ta på mej lite jobb ändå, men ska verkligen försöka att vara lite ledig. Kan behöva det inför hösten, kommer bli en massa jobb, praktik o annat...=) Syskonen har ju dock kommit hem då så jag kan ju hänga med dem igen. O så ska Nea o Tampe äntligen flytta in i sin lgh, så kul för dem, så jag kan ju hjälpa till lite där =)


So long!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0