jobb, jobb, jobb...!!!

Frida no life!!! Så känner jag mej just nu! Jobbar mest hela tiden. Receptionen på SATS, spinning på SATS o Kraftkällan, o så träningen 4-5 ggr i veckan med grabbarna. Har jobbat 12 dagar i sträck nu o ska göra det 7 dagar till. På måndag tillexempel har jag ett 30 min pass på SATS kl 11, direkt till Kraftkällan för ett cykel 45 kl 12 o sen ska jag jobba i receptionen på SATS kl 15-22.30...På tisdag har jag ioförsig bara ett spinningpass men e ju inte helt ledig. Man kan inte åka iväg eller bara slappa, utan måste tänka på att man ska spinna, måste äta o dricka ordentligt under dagen. Träningen med grabbarna kräver mycket tid och energi. Inför passen e de mycket planering, under passen hjälper jag till, tar tid och pushar, o efter ska det skrivas i träningsdagboken. Mycket jobb men mycket roligt, iaf när de lyssnar o gör som jag säger, o när både jag och de märker att det ger resultat!! De är på Gotland en vecka nu...=S.. Hoppas de inte super "bort" all träning ..!! De har fått en massa träningsövningar (styrka, löpning) som de ska göra under veckan!! =) Så det blir lugnt för mej denna vecka med deras träningar, känns ganska skönt...=) Men nästa söndag är jag helt ledig, ska gå ut med Marre på lördagen, ska bli skit kul!! På måndagen har jag ett spinning pass o sen på tisdag så äntligen, äntligen bär det av till Gotland!! Mamma o pappa kommer redan vara där, jag flyger dit på förmiddagen med Sia o Thean!! Ska bli såå skönt!! Vi ska hälsa på släkt, vila upp oss, Thean ska få rida för första gången, åka till Kneippbyn

(Pippi huset, där de har en Pippi föreställning varje dag, o vattenland =P) o en massa annat skoj. Kommer bli underbart! De ska vara där 5 dagar men jag stannar ju nästan 2 veckor. Ska försöka hinna med en tripp till Fårö hade jag tänkt. Har inte varit där sen jag va liten så känner att det är dags. Skulle va kul med en tur till Karlsö också. Är på Gotland varje sommar men håller mej bara kring Klintehamn o Visby, så nu ska jag utforska resten av ön...=)




Jag vid vårat "ormträd" på Gotland..


Karlsö...


Jag i Sia...


Visby, stora torget...


Jag o Thean, hennes första sommar på Gotland.


Myser me mamma...=)


Mitt vackra paradis!!!



För nån vecka sen fick jag ett mail. Det var från en man som brukar ta bilder på Storvretas innebandy matcher o håller i deras hemsida, o hans fru. De hade fått tips om att göra en intervju med mej om min träning med grabbarna...=) Skit kul!!! Fick en massa frågor som jag svarade på, o sen ville de komma o ta bilder på oss när vi körde ett pass på gymmet...=) Så i torsdags så körde jag, Viktor o Henke lite på Storvreta Gym medan fotoblixtarna smattrade, hihi!! Jätte kul o vi körde på lika hårt som vanligt, grabbarna var inte alls ofokuserade el så...=) Så när de fått ordning på nya hemsidan så kommer ett fint reportage om mej, så håll utkik...=) man kanske ska ringa in ett anonymt tips till UNT också, hahaha!!! E iaf bra reklam för mej...=)

Nu ska jag försöka göra lite nytta här på jobbet. =)

So long my friends...!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0