bilder från i fredags...=)

Sitter på jobbet, i receptionen på sats, o försöker fördriva tiden. Inte många som kommer o tränar under denna vecka, de flesta har väl semester... Boring!! Men men, jag får ju betalt så jag kan ju inte klaga...=)

Jag började kl 15.00 o stänger 22.30, ska försöka med 22.19 tåget hem, annars blir de vänta till 23.19, o de känns ju sådär. Hela förmiddagen har vädret varit sådär, massa moln o inte alls så skönt. Men vid 14-tiden klarnade det upp o nu är det strålande sol o varmt... Suck, bara för att jag sitter här inne i värmen o har de sådär kul...=/

Va inne på Neas blogg o kikade runt. Då passade jag på att sno bilder från henne som hon tog när vi va ute o åt hela familjen (utom Sia) på Åkanten. Jätte fina!!! Va lite tråkigt att inte Sia kunde vara med...=( Men vi hade iaf en jätte mysig o god kväll...=P




Bästaste mamma o pappa, som firade semester genom att ut o äta med oss o bjuda på maten...=)


Jag o min vackraste lilla syster, inte kul att vara så samma bild som hon...=)


Jag, Nea o våran snygga lillebror... Kul att vi ser så glada ut...=P Kan kanse vara för att de tog så lång tid för pappa att ta kortet så vi tröttna...=)


(Kolla vilka fina kaffe koppar de har, btw. Tok snygga, ja ska oxå köpa sånna...=)  )



Min familj är verkligen de bästa!! De betyder allt o lite till för mej!!! Älskar er mest, always remember!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0