what 2 do...??

Måndag o jag är kvar i uppsala...=)

Känns bra!! Ska ner på stan o träffa min söta lillasyster snart. Vi ska hämta bilen o dra till dagis o hämta älsklings Thean!! Sååå mysigt. Sen när Sia har fixat håret klart, hos pappa, kommer hon o leker me oss hon oxå...=) Det är så underbart att vara me mina systrar, o Thean såklart, ingen press, utan bara vara. Man kan slappna av!!

Det är så skönt, hur lång tid vi än e ifrån varandra o även om vi inte pratat på lång tid så vet jag, vi kommer alltid att ha varandra, no matter what!! Jag kan alltid lita på dem o de på mej, finns inget vi inte skulle göra för varandra, unconditional love!!! Det hjälper mej när jag är ledsen, när jag sitter där 60 mil ifrån familjen o känner mej ensam!! Älskar er mest!! Always remember!!  ♥
 

 
 
 



Imorn åker jag iaf upp till Ume igen. Känns ändå rätt ok. Skolan e kul o jag måste komma igång me träningen nu efter all j-la sjukdom. Sen kan jag ju inte låta bli att sakna Mary, Ida o Tena när jag e hemma. Fasiken!! Vet inte hur jag ska göra till hösten. Så splittrade känslor. Men Tena drar till Luleå, Mary troligtvis till Götet, Ida vet inte riktigt o sen slutar ju alla tjejerna som gått klart, o de drar ju me vinden. Så de är ju inte så mycket som håller mej kvar i Ume egentligen. Men jag måste känna att jag är klar med Umeå, för jag kommer ju inte åka tillbaka. Var inställd på 4 år, sen helt plötsligt kanske jag åker hem redan till sommaren. Läskigt!!! Tillbaka till Uppsala... Är jag redo för det?? Det måste jag ta reda på , väldigt snart... Men försöker ju fixa praktik i Stockholm el Uppsala, så då blir de ju flytta hem som gäller.
O så fort jag fått tag på någon praktikplats så ska jag
försöka fixa ett jobb oxå, ska kolla med olika
träningsställen o idrottsklubbar!!!
A ja, det är ju nästa projekt....

 


 

Nu ska ja iaf göra mej iordning för att träffa mina favvo brudar, o lära Thea att säga Frida, för nu har det gått från "Pia" till "Pitta"!!! Haha, bara hon inte byter ut P till ett F så e de ju iaf ok!!!






Kommentarer
Postat av: Ikon

Jag tycker du ska flytta till Stockholm, måste ju finnas mycket jobb här. Du kan bli min personliga tränare, lär ju verkligen behövas nu ( :



Ni är så fina systrarna Klantsten. Jag önskar att jag också hade en syster. Fast du var ju nästan som min lånesyrra när vi var små - Hannie, Jennie och Emmie du vet, haha. Puss

2009-01-26 @ 18:52:30
URL: http://ikon.blogg.se/
Postat av: Nea

åh gumman! du är så söt! de är så underbart när du är hemma! önskar du kunde flytta hem nu ist! kommer sakna dig! lova att du tar hand om dig!! syns snart igen hoppas jag! älskar dig!! <3

2009-01-26 @ 20:47:56
URL: http://neoh.blogg.se/
Postat av: Anna

Otroligt fin bild på dig o Thea med solnedgången :) Kramar

2009-01-26 @ 21:35:56
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0