utan er - inget jag!

Imorgon ska jag åka hem...=)

Blir mycket farande fram o tillbaka, men blir väl så när man har ett långdistans förhållande samt familjen långt borta. Sen är det ju relativt smidigt o inte alltför dyrt för mej att åka, tar ungefär 2½ h från dörr till dörr o kostar runt tusenlappen, även fast det är ungefär 60 mil.

Ska bli så mysigt att träffa bejbi igen. Har varit lite upp o ner, men just nu är det bra, så de ska bli skönt att få träffas. Blir så mkt missförstånd på telefon, sen är det ju inte det lättaste att göra det bra igen. Men nu får vi umgås fredag kväll till tisdag morgon, vilket vi verkligen behöver. Sen ska det ju bli underbart att träffa familjen igen. Kan bli lite mkt när man är hemma en längre tid, inte så van med allt ljud o tjatter längre, men när men sen har varit ifrån dem ett par dagar så kan man ju inte låta bli att sakna dem...

Det är ju fruktansvärt jobbigt att vara ifrån Thean oxå så klart, hon kommer med nya ord varje dag o bara blir större o större. Skit jobbigt att inte få vara nära henne o va med om allt. =(  sen är det ju inte så lätt att prata med henne i telefon men hon brukar snattra i bakrunden när sia ringer o ibland ringer vi videosamtal till varandra o då sår ja ju se henne oxå..=)  Men nu ska ja hem o pussa en massa på henne, o lära henne säga Frida, istället för det hon säger nu, "pia", haha!!!


Älskar den här bilden på dej från gotland i somras bejbi, du ser så naturligt glad ut. ♥  Sen äter du ju alltid en massa gott vilket gör att saffranspannkakan passar bra in.=)




Mina finaste o bästaste föräldrar i julas. Finns inga bättre!!! ♥



Min bästa kompis, min underbara storasyster Sia. Så vacker på denna bild i solljuset, från gotland sommaren -o6.




Alltid lika vackra Nea-Pea. ♥ Fanns så många helt fantastiska bilder på dej, så svårt att välja. Skulle kunnat lagt upp minst 20 bilder som är mina favouriter, men det fick bli den här, den senaste bilden jag fått på dej!!! Du är så vacker!!



Lillebror, lilla lilla lillebror. Vad ska man säga, u got the look, u got the talent, - u´re the best!





Va ju bara tvungen att lägga upp flera bilder på mitt lilla hjärta! Finns inget sötare än lilla Bodil!!
Du är set sötaste jag vet!!! ♥




Här har ni de viktigaste i mitt liv! Utan er - inget jag!!
Älskar er mest, always remember!!





Kommentarer
Postat av: Neoo

desamma gumman! ingen du - ingen jag!

<3

2009-01-22 @ 22:24:40
URL: http://neoh.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska bli så underbart härligt att du flyttar hem igen snart så vi kan ses lite oftare o så thea kan lära sig ditt namn pitta ;)... älskar dig massor!!!

2009-01-25 @ 21:09:42
Postat av: Philip

Kan bli lite jobbigt ibland ja, om man har familj och sin andra hälft på avstånd. Som tur är finns internet och telefon :) Hade min sambo på 130 mils avstånd under en period.

2009-01-26 @ 00:54:30
URL: http://www.metrobloggen.se/lailani
Postat av: n

Ni är så fina :-)

2009-01-26 @ 09:43:58
Postat av: n

Ni är så fina :-)

2009-01-26 @ 09:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0