test 2...

USCH o FY..!!!

Det var bland de värsta jag någonsin gjort i mitt liv.

Göra det där testet igen, men utan att ha ätit ordentligt kvällen innan, ingen frukost, utan bara ha druckit vatten, kl 8.00. Efter 10 min tänkte jag nästan, helt allvarligt, riva av mej masken o kliva av cykeln. Och de sista 15 min höll jag nästan på att börja gråta. Det var så fruktansvärt. Den där hemska masken. Pulsen var inte så hög o inte laktat värderna heller men ja va så trött, va helt slut.
När det var ungefär 20 min kvar + 10 min nedvarvning kom det in en massa andra personer. Några som jobbar på idrottsmedicin o en massa andra nissar. Kändes lite sådär. Sen när man sitter där, svetten sprutar o man e så trött så man inte vet vad man heter, kommer det fram en gubbe o frågar om han får ta några bilder. Hmmm!! Men han tyckte belysningen var för dålig så han tog fram en massa lampor o fotograf tjossan. Sen fota han en massa, frågade om vi kunde göra si o så. Han ville att jag skulle titta i kameran, han ville ta kort när Erkki tog blod prov på mej, osv. Jag hade bra lust att trycka upp kameran i röven på honom där ett tag...=)

Men delvis hjälpte det väl mej att orka lite extra o hålla ut hela vägen.

När ja till slut fick kliva av cykeln, halleluja moment, hade jag såååå ont i rumpan!!! Jag tog urinprov o fick till slut äta, o KOLHYDRATER =P   Det va så gott...!!!


Nu sitter ja här helt slut o längtar tills jag får sussa, men det är någon timme kvar.

Här är en bild på Stina i klassen (http://stinatelhammer.blogspot.com/) när hon gjorde samma sak.



(kolla den där hemska masken....=S)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0