i hope it will change...

Hatar den här känslan...

Det kryper i hela kroppen.
Vad ska jag göra?
Hur ska jag tänka?

Vill bara veta vad jag ska göra, vad som är rätt o vad som är fel?

Men jag vet ingenting.
Vet inte vad jag känner, vad jag vill.

Man kan lura sig själv ganska mycket, lura sina känslor.

Bara för att man så gärna vill att något ska vara på visst sätt så är det inte alltid så.

Man kan tro att man känner på ett visst sätt när man sitter i sin ensamhet men när det kommer till kritan så känner man inte alls så.


Och jag som är en riktig känslomänniska känner o tänker hela tiden.

Ofta för mycket o nästan alltid negativt...









Good things don't happen to me...


But I hope it will change...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0