Henke Larsson!!!! =D



 Ikväll har storvreta match hemma mot helsingborg...
 Vilket innebär att självaste Henke Larsson, fotbolls
 stjärnan, kommer till Uppsala o hovet =)
 Fan att man inte är hemma nu då, utan sitter med
 detta jävla grupparbete.. suck, boooring!!!
 
 Min kära lillabror ska iaf stå...=)
 Han e så duktig!!!
 Hoppas han har autograf åt mej...=P
 Men de tvivlar jag starkt på, men en liten tafsning i
 stjärten hoppas jag han kan utföra åt mej..=P
 A ja, kommer hålla tummanrna o följa matchen på UNT´s
 hemsida... Men ska massera kl 20.00, så då hoppas jag
 att syster messar o meddelar hur det går...=S

  I´m nervous as always när Viktor står..=)





Heja Bikoj...=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0