finns inget som heter krypa!!!

När man flörtar med el dejtar någon så blir de som en tävling, man får inte höra av sig för tidigt, för snabbt. Man kan inte krypa, man måste va den starka. Man får inte vara för på, utan man måste vara lite kylig. Inte visa att man är så jätte intresserad, för då kanske den andra tappar intresset.
Men när man sedan har blivit tillsammans så anser jag att alla dessa "tävlingar" måste sluta.

Man kan inte höra av sig för tidigt el för snabbt. Det finns inget som heter det utan ju förr desto bättre. Då har man ju kommit förbi alla dessa töntiga "regler", man har ju blivit ett par. Då ska man lägga sitt krut på att försöka få det bra, få ens partner att må bra, vara lycklig o känna sig som världens finaste.
De e nu istället viktigt att våga krypa o våga visa att man kan offra sig för den andre. Om jag har gjort honom ledsen men tycker kanske att han överreagerar, måste jag få honom att förstå vad jag mena o få honom att bli glad igen. Här är det också ju förr desto bättre. Jag kanske måste tjata om att jag inte mena något illa o vad jag egentligen tycker, även fast de kan vara lite jobbigt o jag tycker att han e lite fjantig, men för att det ska funka o vara bra så MÅSTE jag det. Det finns inget som heter krypa, jag kanske måste svälja o försöka få det bra. O alla vi vet ju att tjejer kan va lite överkänsliga, överreagera lite på skämt, speciellt om de hade något med vårat utseende att göra. Man måste ofta tjata o tjata o tjata, för att få oss att förstå att ni tycker vi är fina, inte har tjocka lår, stor rumpa, fet mage, små bröst, osv, osv. O somliga av oss är trögare än andra när de gäller att få oss att förstå vad ni verkligen menar, jag är verkligen en av dem...=( Hon kanske skämtar en massa med dig men sen blir jätte ledsen när du gör samma sak tillbaka. Men vi fungerar ju alla olika.

Tjejer är mycket lättare än vad killar ofta tror. Har man sagt en groda så är det ganska lätt att få det bra igen, få oss glada o dit ni vill. Man behöver bara "krypa" lite, smöra o säga hur underbara, fantastiska o fruktansvärt vackra vi är!!! Då har ni oss i handen igen, o kanske en stund under täcket...=)

Så släng alla "tävlings regler" o börja jobba på att få det bra i stället. Killar o tjejer fungerar olika o då måste man agera lite olika mot varandra.
O det finns inget som heter krypa i ett förhållande!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0