effektiva frida...=D

Idag har Frida varit väldigt effektiv, jag har fått en massa gjort.=)
Älskar när man har sådana här dagar. Händer inte alltför ofta men när det gör det så e det underbart.
Man känner sig så vuxen...=) Vilket inte heller händer alltför ofta. =P

Träffade gruppen för att jobba på arbetet vid 10.
Satt fram till kl 14.15 då jag åkte till läkaren.  
 - efter det till apoteket

 - beställde tid hos tandläkaren, har inte varit hos tandläkaren på över tre år, så jag kände att det var dax, =S

 - hämtade ut en enorm kursbok som jag beställt, 1100 sidor, men den e jätte intressant så de funkar.

 - handlade mat, börjat eka i kylskåpet

 - diskat en massa

 - gjort tacopaj, sitter nu o väntar på att den ska svalna så jag kan ta en bit =P


Skulle behöva städa också, men de får jag ta i helgen. =/

Nej nu är pajen klar, så nu ska ja käka... =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0