xoxo...

Igår hade jag en jätte mysig dag.

Tog en promenad på förmiddagen i det fantastiska vädret på 1½ timme med Marie. Vi gick utefter älven vidare ner runt stan o tillbaka till iksu. Där blev det en fika på restaurangen, jätte mysigt. Sen blev det sola, simma o bastu för mig. Var sååå skönt!!

Väl hemma, efter 4 timmar, blev det dega i soffan innan jag gjorde mig "fin". Hem till Marie på kaffe och en lite fördrink innan det blev vidare till Johanna i klassen. Dit kom även Ida, Camilla o en annan Marie. Vi satt o drack, kika på melodifestivalen o snacka skit. Jätte trevligt!!

De drog vidare ner på stan medan jag drog mig hemåt. Gud vad tråkig jag känner mej, som att jag har blivit en torris sen jag skaffa pojkvän. Men jag blir helt sänkt dagen efter jag har varit ute, trött o bakis. Känner inte att det är värt det. Är ju oftast förfesten som är roligast ändå..=) Vi har haft så mycket i skolan så jag kände att jag behövde bara ta det lugnt och sova ordentligt. Sen är det ju den årliga IVP idrottsgalan nästa helg o det kommer nog bli hårt, så då kommer jag vara tok sliten på söndagen... =) Då är det klackarna i taket som gäller.

Så det blev tv, bok o sussa tidigt för Frida istället denna lördag den 14 februari 2009, alla hjärtans dag. Är väl ändå bara desperata singlar ute på alla hjärtans dag o sånt orkar jag verkligen inte med...=)


Förra årets gala, Marie, jag, Tena och Ida... Så fina...=)



Idag blev det sova ut, mysig lång frukost och städa lite innan
jag gjorde mig iordning, mötte upp Marie och promenerade
till Skogis kafé. Dit kom även Tena, hennes pojkvän Mattias,
Maria Frisk, Nina och Maria Ericsson. Jätte mysigt!!! Det var
andra gången vi va där. De har hemmabakade billiga kakor,
vilka är jätte goda..=P Så jag o Marie köpte varsin kaka o
delade på dem..Mumma...=)


Nu ska jag kika på Beck...

Hoppas du oxå haft en bra helg...

Take care..!!!


xoxo


Maria F , Mattias , Maria E , jag , Marie , Nina och Tena




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0