IVP´s idrottsgala 2oo9...=D

Sista galan...
Med min underbara klass... IVP 3...=)












Min klass.. Känns lite konstigt att de snart är slut o att vi alla, som mary sa, kommer spridas för vinden...
Vissa kommer jag troligtvis aldrig mer träffa... 3 år har snart gått sen jag träffa dessa människor för 1:a gången o jag har träffat några av de absolut härligaste människor som jag någonson träffat. Som tre av mina bästa vänner...



Marie



Ida



Tina


Kommer sakna er mest!!! Marie o Ida flyttar till Malmö o Tina till Trollhättan... =/
Så långt ifrån mej...=(
Men jag hoppas verkligen vi kommer träffas så ofta vi kan...

Älskar er!!!






Kommentarer
Postat av: Mary

JaaaA, Hur ska vi klara oss till hösten gumman?? Älskar di med

2009-02-23 @ 16:09:03
Postat av: nea

va fin du är på alla bilderna älskade syster! saknar dig men på torsdag kommer du hem! :D

2009-02-24 @ 14:42:46
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0