Lite bilder från idrottsmedicin...

Lite bilder från våran "lekstuga", labbet på idrottsmedicin..=) Finns mycket roligt att leka med här... Dessa är från igår då vi hade löpanalysen.





Tommy, Peter, Berra, Marie o Stina.



Maria, Emmanuell (som agerade filmnings ansvarig), Lina, Kristin o Linda.



MarY med anteckningsblocket i högsta hugg, good student =)



Anna, Berra o Peter står o konfererar...



Det tok stora "löp" bandet där man kan åka inlines. Våran lärare Tom brukar dock Cykla på hans fina träningscykel som står där i bakrunden, som han är lite smånöjd över...=) Hehe...



Här är styrketränings delen. Bara en massa nya o fräsha vikter o stänger...Nice...



Löparbanan som är 60 m tror ja... Brukar vi springa o hoppa på.,..




Idag hade vi power tester med hjälp av muscle labb. Där fick vi göra bänkpress, då kraftutveckling räknades ut, men även hastighet, maximal medel power utveckling. Det var jag, Peter o Berra som körde.. Hmmm, kom fram till att bänkpress inte är min grej...=/




Lite uppvärmning...=)



Yes, jag fick upp den...=D



Vid lite tyngre vikter fick PP agera hjälpreda...=)


Sen fick vi göra hopptester, då mättes hopptid o hopphöjd, mm.



Tok koncentrerad Frida som snart ska få hoppa...



Å så högt de blev då... Ser så ut iaf, men skenet bedrar.. Suck!!!



Kom fram även i denna gren att det inte va min grej...Fasiken, va e min grej egentligen...??? Ja, den som de visste...=/



Imorn är det inte redovisning utan seminarie bara, känns skönt. O ingen lektion efter, nice... Men är innebandy tunering mellan alla klasser, o som vanligt o i de flesta grenar vinner väl våran klass, IVP 3...=)
Efter de ska vi spela beachturnering, alla brudarna o några poliskillar. De lag som vinner får pris, så nu jävlar...
=P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0