mitt allt!!! <3

Idag är det alla hjärtans dag...!!!   ♥

Alla (nästan) flickvänners favourit dag o dagen alla pojkvänner fasar. Kärlek, romantik, mys och gulligull. Frukost på sängen, blommor eller varför inte blombud, cholkad och middag. Smycken, underkläder och kläder... Listan kan göras oändlig!!

Det jag fick på min alla hjärtans dag var sms från familjen och ett vykort, kramar från Marie, Ida och Camilla, ett "ha en bra alla hjärtans dag" från Andreas...

Inga blommor eller blombud, eller något annat. Känns lite trist men har ju inte heller gett något förutom skickat sms till nära o kära, så jag får väl inte begära för mycket...=)




Mamma och pappa - världens bästaste föräldrar!!! Finns alltid där för mej o mina syskon, 24-7, vad det än är. Vad det än är så vet jag att jag ALLTID kan lita på att ni gör allt för att hjälpa mig. Så som ni har skjutat oss genom åren, till ridningen, gymnastiken, fotbollen, innebandyn... Listan kan göras enorm. 4 barn och två föräldrar. Kan inte varit lätt men ni har alltid funnits där o fart o flängt med oss. Tryckt in oss plus packning i bilen o åkt till Danmark, fjällen och inte minst Gotland, och där bott i en stuga på 20 kvadrat och utan el. Att ni har orkat!!! Det kommer jag aldrig förstå - Ni är fantastiska och jag älskar er enormt mycket, alltid!!!




Storasyster Sia - denna låt, våran låt säger allt, hur mycket du betyder för mig!!!

You used your big sister calm
to tease me to tears
I used to pinch you a little bit too hard
On your wrists on your arms,
if you look closely you can see the scars

Oh I have done things so mean and so grin 
I'm too ashamed to say them out loud
I don't think you get how much I regret
Oh here me when I vow
That I will always be your soldier
I'll be marching by your side
I'm not deserting
I'll be there for you
Oh please please believe in this oath of allegiance
Thirteen years old, lipstick and boys
I never knew how lucky I was to have you
The great teenage depression our domestic civil war
And I think back you were the one to pull me through
Yeah what it comes down to is you are the one who truly understands
Wherever you go I hope that you know that I'm at your command
And I will always be your soldier
I'll be marching by your side
I'm not deserting
I'll be there for you
Oh please please believe in this oath of allegiance 
Oh, I will be strong for you, I will belong to you 
Carry you, bleed for you
Run for miles
I will always be your soldier 
Won't you please please believe in this oath allegiance
Oh I'm not retreating this time
I won't surrender this timeI won't surrender this time
I'm your soldier
and will be marching here right by your side...



Lillasyster Linnea - vackra, vacka Nea-Pea. Du är så fin, innefrån ut. Vi umgicks inte så mycket under uppväxten. Kan berott på åldersskillnaden, 4 år, och att jag hängde med Sia och du med Viktor. Men under åren så har det blivit desto mer. Känns underbart att få flytta hem o komma närmare dig. Då när vi båda bor i samma stad kan vi hänga och bara vara. Detta är det bästa med syskon, att man bara kan vara... Saknar våran försäsongsträning i spåren, promenaderna i Storvreta, när bara du o jag åkte till Gotland, våran rescue av alla grodor i kalksjön, hihi. Listan kan göras enorm. Du är min lilla Nea... =)

Hoppas du vet vad du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig...!!! Always remember!!!




Lillebror Viktor - yngst och enda killen. Du och Nea satt ihop när ni var små, som handen i handsken, och ni var min o Sias dockor. Vi har inte alltid kommit överens. Bråkat som hund och katt under största delen av uppväxten. Kan bero på att vi är så lika, lika envisa, tävlingsinriktade, tjurskalliga, osv, osv... Men vi har gjort mycket roligt tillsammans oxå, spelat tennis, jagat vågor på Gran Canaria, läst läxor, spelat innebandy på gatan... Mest har det varit kopplat till idrott, det vi har mest gemensamt..=) Trots alla våra duster så är du en av de få människor som kan få mig att må som bäst, vilket samtidigt blir att du kan få mej att må som värst. Kommer alltid finnas där för dig, hjälpa dig, vaka över dig.. Du är ju min lillebror, mitt blod.

Älskar dig sååå, glöm det aldrig!!!!




Systerdotter Thea - världens finaste, underbaraste, härligaste, sötaste unge. Orden räcker inte till!!! Nyaste medlemmen i familjen Klintsten och jag kan inte tänka mig den utan dig. Att du skulle bli så perfekt hade jag aldrig vågat tro. Längtar så otroligt mycket efter dig när jag inte har dig nära. Du ger mig så mycket genom att bara finnas. Det enda jag kan hoppas på är att mitt egna barn blir hälften så underbar som du!!! Tack Sia och Martin!!!

Du är det finaste jag vet och kan inte tänka mig hur mitt liv va innan du fanns i det, och det vill jag aldrig veta!!! Jag älskar dig mest!!!






Ni är mitt allt, mitt liv, mitt blod, min kärlek!!!
Utan er inget jag!!!






Lämna mig aldrig!!!








Kommentarer
Postat av: Nea

du är så vacker, du är så bra!! <3 älskar dig

så oändlig mycket! jag saknar alla stunder jag

med, men fy tusan va lycklig jag över att få

delat dom med dig. jag ser fram emot fler, lova

mig fler stunder!? jag saknar dig och jag är

så glad att du snart kommer hem!!!!!!!!

2009-02-15 @ 14:15:51
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0