tok vinter...

Skulle verkligen behöva plugga nu, men har ingen motivation alls att läsa.

E man lite pigg iallafall så funkar det att läsa/plugga på svenska, men på engelska. Inte lika bra...=/ Så sitter här istället, men ska snart lägga mej i sängen o läsa lite bok innan det är time för att sussa.=)

Ikväll har jag även haft träningsfritt, kände att jag verkligen behövde det. Halsen var inte helt hundra igår o så har jag kört på ganska hårt i veckan. Hade även tänkt gymma lite imorn så det kändes lugnt att laga en massa mat istället...=)


Min vackra lillasyster skrev i sin blogg att hon tyckte de kändes som vår hemma i Uppsala. Men här uppe, i Umeå, är det allt annat än vår känslor. Här e de mer nov-dec känslor, tok vinter. Minst -10 grader varje dag o hur mycket snö som helst. Det har snöat så många dagar o det är bara vitt överallt. Men igår kikade iallfall solen fram, sååå himla mysigt!!! Men jag gillar dethär vädret, men kanske inte om det var november, men eftersom det är mitten av februari så närmar sig våren med stor steg. O detta väder är ju bra mkt bättre än regn och slask...=) Älskar våren o vår känslorna som spritter i kroppen, sen fyller jag ju år oxå..=) Älskar att fylla år, trots att det blir närmare 30 än 20 nu...=S






 

här brukar jag sitta på våren/försommaren/sensommaren/hösten o plugga när det är varmt o skönt ute...
Hmmm, men nu är det så mycket snö så knappt möblerna syns. =)
Men det är iallafall fint!!!




Kommentarer
Postat av: Nea

va mysigt det ser ut ^^ det är kallt här nere också. inte lika många minusgrader men ändå minusgrader. det är snö också. det jag kände med våren va när jag hade dörren öppen ut till baksidan och solen strålade utanför och dofterna som kom in luktade vååår! ^^

2009-02-12 @ 22:18:49
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0