saknat...

Så va man hemma i UA...=)

Har ioförsig varit det sen i onsdags, men har inte hunnit med att blogga något.

Skönt att vara här i längre än bara en helg, de blir så himla strressigt annars, bara en massa fläng fram o tillbaka...

I onsdags skulle jag egentligen följt med familjn till Södertälje o titta på Vreats Ligacupfinal mot Balrog men det j-la planet va försenat så de fick åka utan mej..=( Men de vann vilket va huvudsaken o lillebror spela o va jätte duktig som vanligt....=)



Tog upptåget från Arlanda till Uppsala tågstation där Bejbi hämtade mej...Jätte mysigt..!! (Tack älsklingen) Vi åkte direkt till Gränby, handla lite mat o vidare hem till han för att käka. Låg i soffan o kika film o myste en massa. Underbart!!! =)


Torsdag gick jag hem till Sia vid halv 1 där Nattis va Thea vakt... Busa, myste, titta Pippi o en massa annat me sötisen!!! Sen kom Sia hem o vi åkte till Gränby o kika lite... Mysigt, trots att Teha inte alls va på humör...=) Sen blev de hem till Vreta där vi skulle äta middag hela familjen. Jätte mysigt...=) Va kvar där o spela kort me mamma, pappa, Nattis o Nea innan Bejbi kom o hämta mej efter sin träning i Björklinge... Så härligt att va me min familj... Äntligen!!!


Idag har jag rusat omkring me Nea, först stan, lunch, till Theans dagis o hämta henne, förbi mamma för att säga grattis (fyller 54 idag), till Grängy o kika kläder o tillsist hem till Sia igen för att lämna av Thea, o jag gick vidare hem till Andreas...Helt slut efter allt spring fram o tillbaka... Men så mysigt att va me Nea o Thea..=) Saknar dem så mycket när jag e i Ume..=(





Ikväll blir de en lugn myskväll me bejbi. Vi har inte bestämt va vi ska göra ännu men ska bli mysigt att få va han nära... Saknar de...=( 



Så därför ska jag njuta av varje sekund av vår tid tillsammans...     ♥








Kommentarer
Postat av: Mary

Kuuuuuul med Bosön, isolerad på lidingö i höst..hihi;) räkna med besök:)

2009-02-27 @ 19:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0