så vackert!!

Vädret här uppe i Ume e helt underbart!!
Några minus grader o massa snö... Träden e helt vita av frost, himlen klar blå och solen skiner. Den t.o.m värmer..=)
När man står där med ansiktet mot solen o känner värmen, helt fantastiskt!!!
Jag tog med mig kameran till skolan och gick lös på allt... Sååå himla vackert!!




Min väg till skolan!!!



Mitt "hood" Nydalahöjd... Isn´t it gorgeous...??



Marie ville absolut klättra upp i en jätte snöhög o att jag skulle ta kort på henne...=) söt!!



Det roligaste var dock när hon skulle klättra ned...Hihi!!!



Jag utanför idrottsmedicin!!! Kolla in träden...=)



Marie utanför idrottsmedicin!!



"Lilla" istapparna utanför trädgårn på skolan!!!



Ja, ibland undrar jag oxå hur hon tänker... Hon trodde det var hård snö men...



det var det inte... Hehe, hon åker ned med halva benet o fick snö inne i stövlarna...Hihi!!!



Självporträtt!!!



=D

Umeå är bra fint iallafall!!!




Kommentarer
Postat av: Nea

ja, jätte fint! :)

2009-02-13 @ 22:06:43
URL: http://neoh.blogg.se/
Postat av: sia

ååååhhhhh underbara vinter!!!!

2009-02-15 @ 09:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0