så stolt!!!

Tisdag o ännu en ny vecka...

Det går så fruktansvärt fort, fattar inget...

Helgen va jätte lugn, träna, städa, stan, flytt hjälp, kika tv, o bara gjorde inget.

Lite småuttråkad från o till men känner nu i efterhand att det va jätte skönt o välbehövligt. Det är så mycket i skolan o i Fridas huvud just nu. Denna veckans två teman är roliga;

Tema 4: Cirkulations- och kärlfysiologi i relation till träning och hälsa.

Tema 5: Hjärtats biologi, EKG, vanliga hjärtsjukdomar och effekter av träning.

Det är jätte kul att ha en massa olika teman varje vecka o få reda på vad den senaste forskningen säger om det. Seminarierna på fredagar är intressanta o givande. Men våran lärare är lite optimistisk, förstår inte hur vi ska hinna med allt han har tänkt... Men får tänka på att detta är den sista riktiga kurs, o det är bara att bita ihop...=/


Igår hade Vreta match, borta mot Warberg som inte har förlorat en enda match på ordinarie tid o vunnit SM guld de senaste 2 åren. Det var tv match o Viktor stod. Han va sååå jävla bra!!! De hade 43 (!) skott på mål o han släppte bara in 3, vann med 3-6. Av de han släppte in va de väl egentligen bara ett som han "skulle" kunnat tagit!!

Jag såg föra perkan hemma, sprang till iksu i period paus, o slängde mej framför en tjej o tog crosstrainern...=) Där kikade jag på matchen, men varierade med att cykla oxå. Alla som vet hur jag agerar nät jag titta på en match o e nervös kan ju tänka sig hur alla glodde på mig, hehe. Men men, de va ju MIN lillebror som stod...=D

Kändes lite konstigt när de sa "Klintsten" på tv...=D Han fick så mycket beröm... Jag var sååå stolt!!!!

Hihi!!!

Jag tror iaf de beror på försäsongs träningen jag hade med Viktor o Henke...=) hehe...=D






Nu ska jag pallra mig iväg till affären med Mary o storhandla... Det ekar i min kyl...=S


So long!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0