massa snö o -15 grader...

Lördag kväll o jag sitter o kikar på Ocean´s 12, tror inte jag har sett den...

Skulle egentligen på en fest ikväll men orkade, el hann rättare sagt, inte...

Har haft en tung vecka i skolan o så har jag tränat hårt i veckan, så de e ganska skönt att inte göra något alls...


Det är så fint väder här uppe i Ume...

Svinkallt, -15 grader, men ungefär 50 cm snö o de snöar, vilket de gjort i tre dagar...=)

Men de e så vackert, snö på vägarna o träden e helt snö täckta...

De e som i Narnia filmen...=)


Fick tillbaka tentorna från testmetodiken häromdagen...

Den som jag trodde det gick bäst på fick jag 3 poäng från VG, trodd ja skulle få VG, så känns lite tråkigt. Men viktigaste är iaf att jag klarade den.

Den andra var jag lite osäker på, Åstrandstestutbildare. Där fick vi bara ha max 5 fel, vilket va lite nervöst när man skulle skriva... Men jag hade iaf bara 2 fel...=) Så jag klara båda...Känns såå skönt!!

Så hittills har jag klarat alla tentor, tvi tvi ta i trä!!!


Jag har varit dålig på att skriva på sistonde, beror mest på att de e så mycket i skolan. Sitter o skriver på arbetet hela dagarna så orkar inte skriva så mkt mer när man kommer hem...


Nu ska jag lägga mig ner o bara slappa...=)

Ha de!!!


















It´s beautiful!!!





Kommentarer
Postat av: Nea

va myysigt det ser ut!!! :D

2009-02-07 @ 23:16:08
URL: http://neoh.blogg.se/
Postat av: Anna

Stort grattis till tentorna!=) Jag vet känslan, underbar! Ser mysigt ut på bilderna. Kram kram

2009-02-08 @ 08:18:30
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0