inte helt 100...=/

Ibland har vi alla perioder på allt mer el mindre känns hopplöst. Jag är inne i en sådan period nu, o har varit de nån vecka. Skolan tar knäcken på en. Det är jätte intressant men tok jobbigt. Att sitta hela dagarna, leta o läsa artiklar, sammanfatta dem o skriva ner det, o sen få ihop allt som alla 7 har hittat. O få ihop det till ett bra arbete som passar alla är inte heller lätt. Helt slut när jag kommer hem från skolan. Ligger o degar i soffan ett tag el tar en powernap på nån timme, trycker i mej kaffe o tvingar mej iväg till gymmet.

Denna vecka har de dock inte blivit så mycket träning som jag hade velat. Har haft tre bra träningsveckor innan denna, gått bra med både styrke- o konditionsträningen. Vilade i måndags för jag kände mej lite sliten. Men i tisdags körde jag biceps, triceps o övredelen av ryggen. Gick jätte bra men kände att halsen inte va helt 100. Därför vilade jag i onsdags. I går va de en lång dag i skolan, sen direkt iväg till ishallen för att massera Björklöven. Kom hem vid halv 6 o kände mej helt färdig. Skulle egentligen iväg o massera IKSU också vid 8 tiden, men pallade inte. Låg helt deckad i soffan hela kvällen o pallra mej i säng vid 22.30, jätte skönt.

Idag hade vi idrottsturneringen, som vi brukar ha mellan klasserna i olika idrotter, o denna gång va de dax för innebandy. Skit kul trots att vi förlorade mot 1:orna, men vi vann mot 2:orna iaf... Halsen kändes helt ok faktiskt. O så kul de va att spela innebandy. Saknar det =(

Ikväll blir de bara slappa framför tv:n för imorn är det klackarna i taket som gäller på idrottsgalan. Hoppas jag är på bättre humör då o får en tok rolig kväll... Känner att jag verkligen skulle behöva det. O har inte festat sen nyår så de känns som de e dax...=)


Lägger upp bilder från festen på söndag. O jag ska vara sååå snygg..=) Har provat outfiten, planerat hur jag ska sminka mej o fixa håret, o om allt går enligt planerna med det så kommer jag att va ur tjusig...=) Får se till att de varar hela kvällen oxå..Hehe...=P



Kommentarer
Postat av: - H*

- åh hatar sådana perioder, sjukt störigt /; hoppas allting löser sig!

2009-02-20 @ 18:07:09
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0