inte bra...

Ingen bra dag idag...
Har haft några sådana titt som tätt på sista tiden...=(

Känns inte så bra...

Kan vara pga stress över skolan, nästa termin, sommaren o om jag ska flytta hem. Troligtvis gör jag det men känns konstigt att bestämma helt om jag ska det, vill ha praktik o de klart först. Hatar att inte veta. =(


Denna kurs är sjukt krävande, vilket får mig att bli ineffektiv. Bara att se den 1 100 sidor stora sjukt tunga boken får en att inte vilja öppna den. Men jag ska göra det, imorn ska jag börja sammanfatta den. =/  Måste ju göra det nu, inte precis innan tentan...

Hmmm, jag vet inte.


Nu ska jag iaf kika på sporten innan jag ska sussa...



Kommentarer
Postat av: Ikon

Kom igen tjejen! Jag har nog aldrig hört någon som är så motiverad och skriver så engagerat om vad de pluggar. Kommer gå tiotop.



Puss

2009-02-04 @ 10:25:06
URL: http://ikon.blogg.se/
Postat av: Nea

jag vet iaf en som kommer bli dunder glad

om du kommer hem redan till sommaren!!!!



--> MOOOIII!!!!!!!





2009-02-05 @ 09:53:49
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0