bli jagad -> stress...

Inatt drömde jag mardröm...=S

Jag drömmer nästan alltid samma sak. Att jag blir jagad, springer o springer, men det går så sakta el trögt, benen viker sig under mig!! Men inte av en o samma person. Det kan va av någon i min familj, vänner el någon helt okänd, fast det är lika läskigt varje gång... Var jag än gömmer mig så hittar personen mig... Inatt fick jag tvinga mig själv att gå upp o gå på toa så jag kunde vakna till o inte fortsätta drömma. Faskiken så läskigt de e, o speciellt när man sover själv.=S

Jag gick in på drömtydar sidor på nätet och hittade dessa förklaringar:


Springa: Har du svårt att springa i din dröm, betyder det att ditt självförtroende minskat. Springer du mot något är det ett gott tecken, men springer du ifrån något väntar problem.


Bli jagad: Att bli jagad - stress. Du har svårt att hinna, eller orka, med de krav som ställs på dig. Jagas du av familjemedlemmar är det skuldkänslor och privatlivet som stressar dig. Okända jägare handlar om en allmän fruktan för ekonomin och framtiden medan arbetskamrater och chefer är jobbrelaterad stress.
Att jaga själv - lösa problem. Att jaga något eller någon betyder att du bör/kommer att hitta drastiska lösningar på dina problem. Ju roligare du upplever jakten desto viktigare är det att du konfronterar sådant som stör dig i din vardag. Jaktglädje är en undermedveten tolkning av rättfärdig ilska, särskilt hos kvinnor.



Enligt detta så har alltså mitt självförtroende minskat och problem väntar... Samt att jag känner stress, vilket jag verkligen gör. Inatt var det en kompis som jagade mig, vilket det inte står någon förklaring till i denna... Men som sagt, stressen stämmer ju in...Hmmm, vi får se om problem uppstår, men hoppas verkligen inte det...

so long!!!



Kommentarer
Postat av: ann-sofie

Jag SA ju att det betydde stress & oro! HAAH jag borde byta riktning & bli drömtydare :D

2009-02-18 @ 18:05:00
Postat av: Anna

Drömtydning e ganska intressant :)

2009-02-18 @ 21:16:33
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0