soon semester...=P

Ikväll är det dags. Efter att jag har jobbat 19 dagar i sträck!!! Helt sjukt. Inte en enda ledig dag på 19 dagar, 6 av dessa dagar var ioförsig bara dagar då jag hade ett eller två spinning pass men det är ju inte en ledig dag. Känns helt konstigt... Men nu, efter ett pass på måndag, så är jag ledig i tre veckor! Ska bli sjukt skönt...=) Så ikväll ska jag Marre o Ida ut o partja, jag ska fira att de e semester!! Så skönt!! Då har vi ju bara ett problem... Tänk att kunna få gå ut nån gång o känna sig snygg...Det var inte igår...=( Visst har man dagar då man är känner sig hyfsat nöjd, efter förutsättningarna, men att få känna sig snygg och sexig. Suck... Det var verkligen inte igår. Ikväll ska jag i alla fall ha på mej min nya fina klänning o en matchande rosa väska. Det kommer iaf vara snyggt..=)



Mia (ska inte med ikväll), Marre, Ida och jag!! Ikväll blir det klackarna i taket som gäller..=P


På måndag ska jag ha en riktigt lyxig Frida dag! Först ska jag sova ut, sen kl 11.00 ska jag ha ett 30 minuters spinningpass och efter det tänkte jag gå på core kl 11.30. Kl 12.30 har jag bokat tid för 60 min helkropps oljemassage. Och inte nog med det, kl 14.00 ska jag på en ansiktsbehandling lyx, i den ingår rengörning, peeling, ånga portömning, massage, mask o en AHA-behandling =P. Snacka om lyxdag för Frida....=D jag känner verkligen att jag behöver det. O perfekt innan jag ska till Gotland o vila upp mej. Kommer komma hem tok fräsch (förhoppningsvis har vi bra väder så man kan bli lite brun också), hoppas jag..=) Man unnar sig sådan lyx alltför sällan. Man slösar en massa pengar på en massa skit istället för på sådant som är bra för en och som man behöver. Detta jag ska börja tänka på nu och börja unna mig mer sådana saker...=)


So long..!!!



Kommentarer
Postat av: Terese

vännen, du är ALLTID fin. kom ihåg det :)

Jag hoppas innerligt att jag tar mig till sthlm i höst, är väl bara ett jobb som är trixigt. men om jag hamnar där hoppas jag att vi hinner ses lite då och då..! hoppas att du får en underbar semester nu, det är du verkligen värd! hade kunnat göra allt för att få uppleva gotland ;) ta hand om dig! puss och kram

2009-08-03 @ 20:17:41
URL: http://lterral.blogspot.com
Postat av: Terese

vännen du är ALLTID fin, kom ihåg det! jag hoppas innerligt att jag tar mig till sthlm i höst, då kanske vi kan försöka ses lite...? hoppas att du får en underbar semester nu, det är du värd efter allt slit i sommar! önskar att jag hade haft råd att uppleva gotland jag med ;) ta hand om dig! puss och kram

2009-08-03 @ 20:50:44
URL: http://lterral.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0