du fattas mig...

Sometimes love comes around

and it knocks you down

just get back up

when it knocks you down



Jag saknar dej. Jag tänker på dej, mycket och ofta. Längtar efter att få se dej, prata med dej, kramas med dej, ta på dej. Det känns så tomt utan dej, jag känner mej tom utan dej.



we were never meant to be, baby we just happened


Jag vill ha din hand i min, din kropp mot min, din mun mot min. Vara dej nära, höra dina andetag och känna din varma andedräkt mot min hud. Jag vill bara krypa upp i din famn, känna dina armar runt mej, känna din värme o känna mej trygg.



cause we had it, we was magic

i was flying, now i'm crashing



Mina tankar kommer ständigt tillbaka till dej, till oss tillsammans. Allt jag gör vill jag göra med dej vid min sida, skratta, gråta eller bara vara.



a part of me still believes we can, find a way to work it out


Jag saknar dej... Jag längtar efter dej... Mer än vad jag trodde....




so you gotta take the good with the bad, the happy and the sad

or will you bring the better future then i had in the past

cause i don't want to make the same mistakes i did

i don't wanna fall back on my face again

















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0