längtar...

Hade en super mysig dag idag... Men mina allra bästaste. Sia, Thean o Nea. Bara älskar att vara med min systrar o världens finaste lilla tjej.

Igår o idag har annars inte varit Fridas dagar direkt. Men jag har hört när man vaknar ska man tänka positivt  - "detta kommer bli en bra dag."  - "vad fin jag känner mig idag." -"jag trivs med mitt liv." osv...
Det är inte riktigt min grej men jag ska försöka tänka så när jag vaknar, om inte bara för att se om det funkar....
Har kännt mig nere, ledsen. Kan kanske bara va ångesten som kommer smygande, ångesten över att bli äldre men att inte känna som att det händer något i mitt liv. Att jag står o stampar på samma ställe som jag gjorde för bra lång tid sedan. Den största skillnaden är att jag har pluggat o skaffat mig en utbildning. Fått nya härliga vänner. Lärt mig mycket om mig själv. Men nu när jag sitter här i Storvreta, i soffan, får jag nästan samma känsla som jag hade i kroppen för 3 år sen. Inte samma panik över att komma bort ifrån Uppsala, känner att det ska bli skönt på många sätt att komma hem igen, men ändå ganska lika. Men jag vet ju att mitt liv inte alls är detsamma nu som det var då, 2006. Jag ska ju praktisera på Bosön, tex, stället som jag har pratat om att jag skulle vilja jobba på när jag pluggat klart. O förhoppningsvis så kommer jag hitta ett jobb som jag trivs med. Inte harva runt på extra jobb o på stadium...Det ska bli så skönt att slippa det...=) Att få tjäna mina egna pengar o göra vad jag vill med med.... Längtar!!!!

Nu ska jag krypa ner i sängen o läsa en artikel innan jag ska sussa. O jag hoppas att det blir en bättre dag imorgon, jag ska ju hämta Thean på dagis...=)

Sussa gott!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0