två veckor o två dagar sen sist...

2 veckor o 2 dagar sen sist jag bloggade. =S

Tok länge sen ju. Men min dator brakade ihop ungefär då, precis när vi skulle sätta igång med c-uppsatsen. Så där kul.=(

Lämnade in den på ett dator ställe o jag fick de roliga beskedet att moder kortet i datorn var trasigt... Så de va inte så mkt att göra. Men de kulde lägga över allt från hårddisken på en extern hårddisk så jag kan ju få tag i det iaf.

Just nu har jag mammas dator som hoin var så söt att låna ut till mej till sommaren...=) (tack mamsen, du e bäst). Men kan ju inte annat än att sakna min dator. har ju haft den i 2½ år, varje dag, så de känns lite tomt, men men, life goes on...=)


En snabb uppdatering om mitt intressanta liv, hehe, eller..=)

     Tentan... Det var en vecka kvar till den sist jag skrev. Jag tror den gick bra, 99% säker på att jag klarade den. Men man kan aldrig veta helt säkert. Skulle varit skönt att ha klarat den, så man kan släppa den.

     Innebandyn, Storvreta. Sist skulle Vreta komma upp o spela den 3:e kvartsfinalen mot Dalen. Den gick galant...!!!! =) De vann...!!! Det var tv match o Viktor va tok duktig. Han blev nominerad till matchenslirare på tv:n, jag skickade tre sms o röstade på att han skulle vinna. And guess what, han blev matchens lirare o jag vann två biljetter till SM-FINALEN!!! + ett års prenumeration på innebandymagazinet...=) Hehe, skit kul!!!

De gick vidare till semi-final då de fick möta AIK.. Hmmm, hate them...

Första matchen va tv match, jag o marie satt här i min soffa o heja. Viktor va bra som alltid, o de vann på förlängning...!!!!

1-0 i matcher till Vreta.

Nästa match var i fredags, även den tv match. Den förlora de dock på staffar.. Fan, hatar straffar, men viktor va bra iaf o gjorde så gott han kunde. Så nu står de 1-1 i matcher o nästa match e på tisdag, dock inte en tv match, så en annan kommer sitta klistrad vid unt.se o följa matcher direkt via dem... =S läskigt...!!

Nu har jag ju biljetter till matchen, som jag vann, o den e på min fördelsedag... Så de enda som fattas nu är att Vreta ska gå till final. Det är vad jag önskar mig i födelsedagspresent...=)


Nu till det bästa som har hänt under denna blogg fria tid...

=)

JAG FICK PRAKTIKPLATSEN PÅ BOSÖN!!!

Känns så jävla bra, jag vågade knappt hoppas men jag fick det. O att jag fixade det på egen hand, utan kontakter el liknande känns så otroligt härligt!!!!

Så nu har jag sagt upp lägenheten o flyttar hem till Uppsala i början av juni...=S Känns jätte bra men lite läskigt. Har ju ändå bott här i nästan 3 år...Men det kommer bli så bra!!!


O till något tråkigt. Jag e fortfarande sjuk...!! Nåt så djävulskt irriterande... Trodde jag var frisk ett tag så jag började med träningen efter ungefär 4 veckors uppehåll, sjukt jobbigt... Körde styrketräning o sprang lite, vilket kändes bra, så jag bokade in mej på ett spinning 70 min. Då tok körde jag o låg i hög puls hela passet, otroligt skönt. Men när jag skulle köra styrka igen två dagar efter så ville inte halsen va me längre... FAN va less jag blir.


Mamma var här o hälsa på i helgen. =)

Hon var dock inte helt kry o i fredags va hon hängig. Men vi hade de super mysigt endå. Vi gick på stan, shoppa, åt, fika, kika film, snacka skit, ute o gick o kikade på Vreta matchen i fredags. Har varit en toppen helg, men tråkigt för mamma att hon inte mår bra...=( Lämnade henne vid flygbussen för 1½ h sen så hon landar snart på arlanda där pappa hämtar upp henne...


Blev mycket nu. Men som sagt, 2 veckor sen sist. =)


Nu ska jag bege mig till IKSU o träna lite försiktigt...=)

Kan ju inte låta bli efter en så lugn o stillsam helg, med massa gott...=P


See U later and take care...=)



Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med lite uppdat. Grattis till din praktikplats. Kram

2009-04-05 @ 18:07:24
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0