påsk ledigt!!!

Sitter här i soffan o kikar på du är vad du äter samtidigt som jag har städat mitt rum, badrummet o köket, o packat för hemfärd imorgon bitti...=)


Jag blir hemma 10-11 dagar..=)

Ska mysas sååå mkt med familjen o vänner, men mest me thean såklart...Sötnosen!!! Saknar henne sååå mkt, hon växer o växer, snackar o snackar.. Hon e som en papegoja, härmar allt man säger...!!! =) Söt!!!

Men de blir en massa läsande oxå. Har 16 artiklar som jag ska plöja över påsk..=S Men de e intressanta sån tur e, annars skulle man bli galen.. Fast de kommer jag nog bli ändå..=)

Sen fyller man år oxå..=) Hela 26 år.. =S, herregud... Tiden går så sjukt snabbt. Sen fyller Nea år oxå, 22... Blir mkt pakät o tårta...=) O jag som ÄLSKAR paket o överraskningar =P


Fan, blir så less på min j-la hals... Den vill inte bli bra =( Men har tränat lite lugnt denna vecka ändå. I söndags blev de 90 min yoga, de va jätte skönt. I tisdags blev de 30 min snabb promenix, fick sjukt hög puls =), 10 min löpning, lite styrka o 30 min core pass. O idag blev de 60 min pilates, mage o rygg träning o gick lite... Har inte provat pilates förut, de va bra, ska gå på de igen... Tänmkte köra 1 pass per vecka pilates/yoga även när jag blir frisk tänkte jag. Jag skulle behöva lära mig att all träning inte behöver vara 100 %.

Men längtar tills halsen blir bra så jag kan köra på hårt igen...=P That´s my cup of tea...=)


Nu ska jag skära upp lite äpple o kika på efterlyst innan de blir lite artikel läsning o sussa...

Ha det bra o ta hand om dig o nära o kära!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0