jag i ett nötskal..=)

Kunde inte somna natt heller. Fattar inte vad det är för fel. Jag som alltid kan sova. Sova är min favvo syssla...=) Efter mycket om och men som somna jag tillslut. Men när klockan ringde 8.45 så gick det bara inte att gå upp. Kände att jag verkligen behövde sova ut, så kl 10.45, 2 h senare, klev Frida upp ur sängen..=)

Satt o skrev artiklarna lite innan jag börja göra mig iordning för att pallra mig iväg för att möta Mary vid IKSU o vidare ned på stan.
 Hitta en massa fina klänningar som jag ville ha, men kunde inte köpa alla. Kom in på MQ där den finaste klänningen som jag har tittat på länge var på REA..!!!! Paris, Kate & I, älskar det märket. Har så himla fina klänningar o toppar. En topp som jag oxå har varit kär i länge var oxå på REAn... Kunde inte göra mycket annat än att köpa dem båda. Skulle blivit 1198 för båda men blev bara 498 kr!!! Så glad o nöjd!! Kan inte bli mycket bättre. Lite jag i ett nötskal, hitta kläder som jag suktat länge efter på REA o i min storlek!!! JIPPI!!!

Nu ska jag pallra mig iväg till IKSU, tänkte gå på funk o core. Hoppas halsen inte krånglar för mycket bara...=/


Hörs då!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0