ikea.

Det är så underbart att bara sitta o få ta en lång frukost o läsa UNT i köket el ute på verandan. Frukost är mitt favvo mål o att bara känna lugnet, få sitta hur länge man vill o bläddra i tidningen är så skönt. O sen en kaffe på det... I like a lot...=)

Längtar till sommar då jag kan sitta så en massa fast ute i solen på verandan... Hur skönt som helst!!! Sen ett dopp i poolen när man börjar bli för varm o kanske en liten Thean som röjer runt oxå. Kan inte bli mycket bättre...=)


Idag ska jag till nyöppnade IKEA med Sia o Thea, ska bli mysigt!! Älskar att umgås med dem, synd att inte Nea kunde följa med bara. =(


Men nu ska jag plugga lite innan det blir bege sig in till staden.


Take care...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0