goin on 26...=S

Annandag påsk. Det har inte blivit mkt påsk firande för mej inte. Ätit två ägg, det är väl det närmaste jag har kommit. Inte fått något påsk ägg heller...=(

Har haft det bra hemma. Umgåtts med nära o kära, kikat ib, där vreta förlorade met j-la AIK o AIK gick då vidare till final... fan... Jag o  Mikaela tog en spontan utgång i fredags, skit kul men fasiken så full jag blev...=/ Blir lätt så när man inte varit ute på ett tag o det sker nästan alltid när jag o Mikaela går ut, ingen av oss kommer ihåg särskilt mycket dagen efter... hehe, men vi har ju kul det är väl huvudsaken... =)

Sjukt sliten i lördags så blev inte många knop gjorda då. Låg mest i soffan o kika på tv. Ganska skönt ioförsig...

Söndagen tog jag en lång power walk i det otroligt fina o varma vädret, blev lite styrka när jag ändå höll på..=P Städa här hemma hos mamma o pappa innan Sia, Thean o Martin kom ut. Busade lite med Thean innan vi hoppa ner i badkaret o badade o lekte, jätte mysigt. Sen kom Viktor o Nattis ut också, så det blev en syskon middag med respektive, el inte för min del då..=) men de andra. Jätte gott, trevligt o mysigt. När Thea somnat så blev de lite kortspel som vanligt. Fan va jag saknar detta när jag sitter uppe i ume, 60 mil ifrån min kära familj. Ska bli så underbart att flytta hem, så jag kan vara med dem massor...

Ikväll kommer mamma o pappa hem från Gotland där de varit över påsk. Har knappt hunnit se dem sen jag kom hem så de ska bli mysigt.


Idag blir de massa artikel läsande... Har inte blivit mkt av det dessa dagar. Det blir bättre när de andra jobbar så jag är ensam o inte har så mkt val. När man väl kommit igång så e de ju inte så farligt men att ta tag i sig själv o sätta sig o läsa det är väl det som är det svåraste. Sen om man är lite trött så e de inte det lättaste att läsa på engelska heller...


På onsdag fyller Linnea 22 år. Helt sjukt!!! Sen PÅ LÖRDAG FYLLER JAG 26 ÅR!!! =S

Det är ännu mer sjukt. Kommer ihåg när Sia fyllde 26, jag tyckte hon var så gammal. Hon var 26 när hon fick Thean också, där är ju inte precis jag. Men jag skulle inte vilja ha barn nu, mitt i pluggandet o ingen pojkvän, inte det optimala förhållandet för att få barn precis...=) O om jag blir lite små sugen nån gång så har jag ju alltid världens finaste, sötaste, gulligaste unge som jag kan busa med o pussa på. Så jag klarar mej ett tag till...=)

Nu ska jag njuta av min "ungdom", 25 år, för snart är jag officiellt närmare 30 än 20...=S Känns lite läskigt...!!!
So long!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0