den perfekta kroppen...

Alla har vi en bild om hur vi vill se ut. En bild om den perfekta kroppen enligt vår mening. Ofta stämmer den inte med hur man själv ser ut, ibland helt tvärt emot, detta gör att man mår dåligt. Jag har en bild om hur jag vill se ut. Kommer aldrig kunna se ut så, vilket jag VET, men skulle så gärna vilja se ut så. Den är inte mycket lik min kropp idag, vilket gör mej arg/ledsen. Jag vet att man ska acceptera sig själv för den man är o hur man ser ut men kan inte släppa det.
Vi gör så mkt för att få denna perfekta kropp, vi tränar, bantar, svälter oss, tycker i oss både det ena o det andra, opererar oss, allt detta för att förhoppningsvis få bort detta envisa fettet på magen/låren eller rumpan. Men hur långt kan man gå innan man går för långt?? Kan man hitta sin egna gräns? När blir man nöjd??

Jag älskar fina tjej magar. Den jag skulle vilja ha e denna, vilket är min bild av hur den perfekta tjej magen ser ut. 

 



Hmm, kan ju bara hoppas att jag kommer kunna få liknande mage iaf, någon dag.... Längtar!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0