bara en sån dag..

Vissa dagar vill man inte göra någonting. Allt känns skit o man skulle helst av allt bara stänga av mobilen o krypa ner under täckt. Jag har en sån dag. Eller har haft två sånna dagar, på rad. Fan, kände direkt när jag vaknade att detta inte var min dag. Var tok trött igår när jag skulle sova men kunde bara inte somna. Hade för mycket i huvudet som bara susade runt. Vred o vände på mej bra länge innan jag tillslut kunde somna. När klockan ringde imorse så trodde jag inte att det var sant. Jag snoozade i 30 min innan jag släpade mig upp. Inte nog med det så råkade jag göra sönder min finaste favvo kopp när jag käkade frukost. Den har varit med mig här uppe enda sen jag flytta hit o hade inte en endaste spricka i sig.=( Ville bara krypa ner i sängen igen o gråta. Skulle jag inte träffa Marie så skulle jag gjort det.


Alla har ju sånna här dagar då o då. Men de har kommit titt som tätt för mej sista tiden. Vet inte vad det är?! Ioförsig är det mycket förändringar som pågår i mitt liv, många beslut som måste tas. Hjärnan går på högvarv. Hoppas bara på att komma ur detta snart. Känna mig lite glad o nöjd med tillvaron. Var länge sen nu.... =(


Sitter i köket o försöker översätta artiklarna. Går inget vidare. Har ju inte word på denna dator så får sitta på skit word-pad, hatar det. Har sjukt svårt att hitta motivationen. Skulle vilja ut o springa el gå på världens jobbigaste spinning pass, men min jävla hals bara krånglar hela tiden. Så man sitter här inne istället o kollar på o blir avundsjuk på alla andra som får/kan vara ute o springa. Skulle oxå vilja...=( Blir nog en tidig kväll för Frida skulle jag tro. Inte världens positivaste människa precis.


Imorn ska jag o Marie sitta var för sig o översätta artiklarna så vi får lite gjort. Annars sitter vi mest o snackar skit o dricker kaffe. Ingen av oss är särskillt bra på att fokusera på engelska texter när vi är med varandra. =) Men jag tror att jag ska ta en vända ner på stan oxå, om vädret tillåter, o handla lite för mina födelsedags pengar. Har bara blivit mat av dem hittills o jag vill ju inte slösa bort allt på mat. Känner att en klänning, eller underkläder, skulle få mej att bli lite gladare, mina älsklingsplagg..=)


Börjar även bli lite hungrig... Ska nog göra ordning blåbär o hallon i kesella, mumma, krypa under filten i soffan, buffa upp kuddarna bakom ryggen, tycka synd om mig själv o vänta på att Desperata Hemmafruar börjar...=) Låter som en mycket bättre idé än att sitta o försöka översätta dessa artiklar, det får jag göra imorn istället...=)

Har man ingen annan som tycker synd om en så får man göra det själv...=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0