saknar... <3

Ja känner mej så ensam utan dej här bredvid mej...
efter att ha träffat dej varje dag i fem veckor e de så fruktansvärt tomt utan dej...
ingen som kjamar o pussar på mej, håller om mej o säger att allt kommer att bli bra...
     skrattar med mej när ja glad, tröstar mej när ja e ledsen...
ja känner mej tom utan dej här hos mej...
sängen e så kall o rummet e så tyst utan dej här....
de va bara två dagar sen vi sågs men de känns som om att de va längre sen än så, o de e hela 16 (!!!) dagar kvar tills ja får känna din underbara kropp mot min igen...
ja längtar sååå mkt o saknar dej mer än mest....=(
ja känner mej mer ensam utan dej här med mej, än vad ja gjorde när innan vi träffades...
vill bara ha dej här 
     med din kropp tätt omslingrad kring min,
          din varma andedräkt i min nacke,
               dina mjuka händer mot min hud, 
                    dina våta läppar mot mina....
men du e för långt bort...

ja vill bara ha dej här hos mej älsklingen min....
saknar dej såååå...
 
saknar dej andreas...





Kommentarer
Postat av: Andreas

Mmmm, det är jobbigt att vara så långt ifrån dig baby.. :(



Bara att hoppas att dagarna sätter lite fart och går snabbt förbi nu! I morgon är det "bara" 15 kvar...



Puss puss!!

2008-09-03 @ 22:53:20
Postat av: Anna

Vad jobbigt att vara ifrån varandra så länge, jag vet hur det känns! Kram

2008-09-04 @ 08:46:11
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0