ume -> kondition + ib...

Efter en lång, underbar helg hemma i uppsala, med nära o kära, e ja tillbaka i ume...

ja har haft de jätte bra

 - hjälpt o pushat på sia me träningen.

 - träffat systrar o käkat lunch, snackat skit, gått på stan fikat o njutit av deras sällskap.

 - myst, röjt, busat me, pussat o kjamats på älsklings thean.

 - varit hemma me hela stora familjen, (mamma, pappa, sia, thea,(inte martin), nea, tampe, viktor (inte nattis), ja o andreas) käkat mat, spelat kort o njutit av kvällens underhållning i form av thean...=)

 - fikat på stan me mamma.

 - pluggat (el försökt så gott de gick)

 - varit i majas o eriks nya lgh som de håller på att renovera för fullt o snackat lite skit me maja.=)

 - varit på mary kay party hos sia me mamma o nea.

 - hittat på en massa me min bejbi, myst, gått på stan, kikat på film, shoppat en massa o bara njutit av att få va tillsammans igen.

 - mm, mm, mm...

tiden går så otroligt fort när man e hemma.

o man ska hinna med att göra så mkt, kan bli stressigt o göra de svårt att njuta..

därför e de ju skönt när man kan va hemma en längre tid en bara en helg...=)


nu måste ja försöka plugga lite till innan ja ska hoppa i säng, har mycket att ta igen sen all förlorad plugg tid i helgen...=/

ja e helt slut trots min långa "power nap" på eftermiddagen...=)

kan bero på att ja åkte upp på förmiddagen, direkt till skolan, hem, vila, käka i iväg till gymmet där de blev 85 min konditionsträning samtidigt som ja kikade på storvreta-warberg på tv4 sport.

ibland så tänker ja till - kombinera träningen med tv tittandet, då sparar ja en massa tid...=) o så blir de ju lite roligare att träna...=) trots att vreta förlora =(


de blev:

 - cykel:  40 min, ökade nivå var 10:de min,
 men höll underfär samma kadens.
 - gick:  10 min, vanligt tempo.
 - sprang:  20 min, ökade farten efter 10 min.
 - gick uppför med hantlar:  15 min,
 vanligt tempo med 1 kg hantlar i händerna.
    TOT:  85 min

det kändes bra o roligt, dock lite känningar i knäna när ja började springa o i halsen de sista 10 min när ja sprang...
skönt va de iaf att köra lite kondition igen, det har inte blivit så mkt av den varan pga min j-la hals som alltid ska bråka me mej...=(
hoppas den slutar me de ett tag nu så ja kan få trumma på...=)

nej, som sagt... back 2 the books innan ja ska sussa...=)

so long!!!



Kommentarer
Postat av: A

Vad duktig du är darling!! :)

2008-10-28 @ 10:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0