muffins...

Hmmmm...
mina muffins...
kändes som de skulle bli hur goda som helst, ja va tok ivrig på att få smaka en medan de va i ugnen...=P
ingredienser:
 - dinkelmjöl
 - bakpulver
 - salt
 - ägg
 - lätt kesella
 - lätt mjölk
 - blåbär
 - hasselnötter
 - mandlar
 - valnötter
 - solrosfrön
 - pumpa frön

låter de inte hur gått som helst...???
jo, tyckte ja verkligen...
men de smaka nästan ingenting, inte så speciellt goda....=/
kanske lika bra de...
annars skulle ja nog bara trycka i mej alla på en gång...=P
hehe..
btw - de på bilden e inte de ja bakade, mina e inte riktigt lika "perfekta"...=)

a ja... nu ska ja iallafall hoppa i säng...
imorn blir de en massa plugg igen, träning o städa.... boooring...!!!
men måste göras....

natti natti....





saknar dej så mkt redan bejbi....
känns så tomt, kallt, ensamt o tråkigt utan dej...
bara älskar att ha dej nära...
10 nätter kvar, 10 långa nätter tills ja får känna din kropp mot min igen...
så länge...
så jobbigt...
älskar dej hjärtat mitt....♥












Kommentarer
Postat av: Anna

De där muffinsarna låter ganska gi-vänliga ;) Kram

2008-10-29 @ 18:23:01
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0