i valet o kvalet...

Nu sitter man här igen...
mellan valet o kvalet??!!!
ska ja släpa mej iväg till gymmet el ska ja sitta kvar i soffan...?
e lite trött o sliten.. träningsvärk i benen o rumpan (härligt) har ja också...
ifall tröttheten beror på för lite sömn, årstiden el att ja lämna blod igår vet ja inte.
ja tror nog ett de e en kombination av alla tre...
annars sitter ja kvar här i soffan o inte gör så mkt, pallrar iväg till affären o handlar lite inför kvällsmaten samt brödbak som ska göras...
hmmm..
kan inte bestämma mej...??
ja ska iaf träna imorn efter att ja o mary har gjort stan...
sååå - träna idag o imorn el enbart imorn..?
svårt..
inte så sugen på styrketräna o inte helt 100 för kondition...
skulle kunna köra 10 min rodd + 10 min crosstrainer + 10 min trappmaskin + 10 min springa o avsluta med 10 min gå...
låter lite mer lockande... hmm...
troligtvis kommer de inte bli nån träning för mej ikväll, gymmet stänger om 1 h 20 min...
hmmm, får väl köra extra hårt imorn annars då...

a ja, den som lever får se hur de blev me träningen...=)

ha de...!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0