första snön...=)

Fredag den 31 oktober 2008 o höstens första snö virvlar ner från himlen...

tok mysigt...!!!

de e små små flingor som far åt alla håll o kanter, utan någon som helst struktur...

de e jätte mysigt när man sitter här inne ser hur snön färgar marken vit o hör hur det tjuter...

vill helst krypa ned i soffan, me pyjamas o tofflorna på, in under filten...

tända en massa ljus, dricka en kopp varmt o gott te, se en bra film o bara slappa...

för att göra det hela perfekt skulle ja ha min bejbi här under filten, alldeles intill mej...

suck....=(

men i stället sitter ja här i köket, me taklampan tänd, väntar på att kaffet ska bli klart o pluggar...

alldeles själv...=(

min älskling befinner sej hela 60 (!) mil söderut o har inte slutat för dagen ännu...

men om en vecka, 7 dagar, kommer han hit!!!!

för första gången kommer han o hälsar på mej, o för första gången kommer han upp till ume...

ska bli sååå kul, o sååååå mysigt...!!!

eftersom han hade munsår sist ja va nere blev de inte mycket pussande mellan oss, men då hoppas ja de blir desto mer..=)

kan knappt bärga mej tills han ligger här bredvid mej, hans fina varma kropp mot min, värmer upp min nerkylda kropp...

ja trodde inte att de skulle bli såhär jobbigt att ha ett distansförhållande...

vi har setts varannan helg, varit ifrån varandra som mest 18 dagar, men fan så jobbigt att inte bara kunna kjama på han...

känna hans hud mot min, hans läppar mot mina...

de e så jobbigt...!!! =(

men vi har bestämt oss att vi ska klara detta, eller hur bejbi?! =)

snart e de jul o då e ja hemma nästan en månad...

de kan vi behöva...=)

av de 3 månader som vi har varit tillsammans har ja bott hemma, i somras, i fem veckor...

de e inte lätt att börja bygga på något när man bor så långt ifrån varandra..

vi håller fortf. på att lära känna varandra...

de blir mkt telefon, sms, msn, videosamtal på msn o så...

men de e ju inte samma sak...

inte alls samma sak som att ligga där tätt intill honom o känna hans varma andedräkt i min nacke...

då känner ja mej så trygg...!!!! me hans armar runt mej...

ja hatar att somna, sova o vakna utan honom vid min sida...=(

 - men snart bejbi... 7 nätter kvar...


de e inte lång tid... men ändå väldigt lång tid eftersom ja saknar dej såååå...


älskar dej hjärtat mitt...!!!   ♥




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker inte heller om distansförhållanden, men vi har hållit i hop i snart 4½ år nu. Men det är kämpigt. Kram

2008-10-31 @ 16:10:51
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: A

Mmmm, kommer bli så MYSIGT att komma upp och hälsa på dig stumpan min! Kul att träffa dina vänner, se Umeå och ditt liv där uppe! Puss på dig! =)

2008-10-31 @ 22:45:01
Postat av: Anna

Jag hade onsdagar från början, men kunde inte hålla mig idag :P Hmm, hur ska jag göra.. :) Kram

2008-11-01 @ 21:21:31
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0